Клуб "Що? Де? Коли?"

СТАТУТ
інтелектуального клубу «Що? Де? Коли?»
1. Загальні положення діяльності:
1.1 Інтелектуальний клуб «Що? Де? Коли?» є осередком щодо розвитку творчої особистості школи в рамках програми творчо обдарованої молоді»;
1.2 Клуб «Що? Де? Коли?» сприяє розширенню світогляду, сприяє пробудженню інтересу до поглибленого вивчення різних галузей науки, культури та мистецтва, сприяє зростанню загальної ерудованості;
1.3 Клуб «Що? Де? Коли?» не є комерційним формуванням при школі. Створений на загальних зборах учасників діяльності клубу, він керується нормативно-правовою базою щодо діяльності школи, Статутом школи та даним Положенням.
2. Мета, завдання та принципи діяльності клубу
2.1 Головною метою діяльності клубу є популяризація інтелектуальних ігор, самореалізація творчого потенціалу учнів школи;
2.2 Головними завданнями діяльності клубу є:
- інтелектуальний розвиток старшокласників;
- розвиток логічного мислення у дітей;
- формування творчого підходу у розв’язуванні проблемних задач;
- розвиток загальнолюдських моральних цінностей, творчих обдарувань;
2.3 Мовою тренувань та проведення змагань визначено українську мову.
2.4 Клуб має право:
- визначати форми морального заохочення учасників клубу;
2.5 Діяльність клубу базується на принципах: доступності, гуманізації, демократизації, рівності прав кожної дитини для повної реалізації здібностей, таланту, всебічного розвитку, гнучкості і прогностичності, єдності та наступності.
3. Види діяльності клубу:
3.1 Клуб планує свою роботу самостійно згідно плану роботи школи.
3.2 Відповідно до плану діяльності тренер самостійно добирає матеріал для тренування
3.3 Тренування здійснюється один раз на місяць.
3.4 Тренування включають такі види роботи як  ігра «Що? Де? Коли?»
3.5 Час тренувань – 1 година в день.
3.6 Вступ до клубу добровільний у вигляді команди з 6 чоловік.
3.7 Термін тренувань з 1 вересня по 1 червня, а також у літній період під час діяльності літніх інтелектуальних зборів.
3.8. Налагодження тісного інформаційного та культурного обміну між інтелектуальними клубами інших ЗНЗ району.
3.9. Співпраця з місцевими засобами масової інформації.
4. Учасники клубу
- члени клубу – учні 7-11 класів; а також учні 5,6 класів;
- тренери – вчителі та випускники школи;
- керівник клубу.
5. Права та обов’язки учасників клубу:
5.1 Члени клубу мають право:
- на самостійне формування особистого складу команд;
- брати участь у змаганнях всіх рівнів;
- брати участь у плануванні роботи клубу;
- бути обраним до правління клубу;
- брати участь у обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації роботи клубу.
5.2 Члени клубу зобов’язані:
- підвищувати свій загальноосвітній рівень, вчитись оволодівати необхідними знаннями та навичками;
- дотримуватися Статуту та правил внутрішнього розпорядку клубу;
- бережно ставитися до громадського та державного майна;
5.3 Члени клубу можуть за власним бажанням залишити клуб.
5.4 Перехід з однієї команди до іншої може здійснюватися в будь який період.
5.5. Виключення з членів клубу здійснюється:
- за грубе порушення морально – етичних норм поведінки;
- за порушення Статуту та Положень Клубу;

5.6 Тренери та керівник клубу несе персональну відповідальність за порушення Статуту та Положень Клубу.
Гра «Що? Де? Коли?»
Цілі:
*    формувати навики застосовувати свої знання у новій нестандартній ситуації;
*    поглибити міжпредметні зв’язки природничих дисциплін;
*    розвивати логічне мислення, уяву, увагу, фантазію;
*    формувати науковий світогляд, уміння працювати в колективі;
*    виховувати відповідальність за доручену справу.

Інтелектуальна гра: спортивне «Що? Де? Коли?» досить відрізняється від телевізійної версії гри. Популярна на всьому просторі колишнього СРСР, Німеччини, США, Ізраїлі та інших країнах світу.
Гра складається з трьох раундів по десять запитань у кожному. На обговорення запитання дається одна хвилина, щоб дати відповідь, яку записують на окремому листку і віддають журі.

Номер команди____                              Номер запитання____



Під час проведення турніру потрібно, щоб листочки з відповідями збирали спеціально призначені особи. Це дозволяє уникнути зайвої біганини та зберігає порядок і дисципліну. За правильну відповідь команда одержує один бал плюс рейтингові очки, які виводять судді за формулою:  Р = КК – КПВ + 1,  де Р – рейтинг, КК – кількість команд, КВП – кількість правильних відповідей.
Наприклад, грає 4 команди, подано 2 правильні відповіді, тоді Р = 4-2+1 =3. Результати записуються у таблицю.

№ запитання
1 команда
2 команда
3 команда
4 команда
Кількість правильних відповідей
Рейтинг
Кількість правильних відповідей
Рейтинг
Кількість правильних відповідей
Рейтинг
Кількість правильних відповідей
Рейтинг













Рейтинг потрібний для визначення кращої команди при однаковій кількості балів. Наприкінці кожного раунду журі підраховує результат команд, які оголошує ведучий перед наступним раундом. Перерви між раундами можна заповнити цікавими історіями, музикою чи дослідами.
Перемагає та команда, яка за сумою трьох раундів покаже найкращий результат.
Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2007 рік

Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2008 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2008 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2009 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2009 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2010 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2010 рік

Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2011 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2011 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2012 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2012 рік

Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2013 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2013 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2014 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2014 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2015 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2015 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2016 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2016 рік


Запитання "Що? Де? Коли?" з хімії 2017 рік
Запитання "Що? Де? Коли?" з фізики 2017 рік














Немає коментарів:

Дописати коментар